ဟံသာဝတီအဝိုင္းကို ၿဖိဳဖ်က္၍ မီးပြဳိင့္တပ္ဆင္မည္

လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား ဖြင့္လွစ္ခ်ိန္မွစ၍ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ ပိုမိုမ်ားျပားလာခဲ့ေသာ ျပည္လမ္းရွိ ဟံသာဝတီ အဝိုင္းအား ၿဖိဳဖ်က္၍ မီးပြိဳင့္အျဖစ္ ျပဳလုပ္ရန္ ေလ့လာေနေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ လမ္းႏွင့္တံတားဌာနမွ အဆင့္ျမင့္အရာရွိႀကီးတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။ ၄င္းက “ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆာေဗးဆင္းေနတာ တစ္ပတ္ေလာက္ ရွိပါၿပီ။ မနက္ေျခာက္နာရီကေန ညရွစ္နာရီအထိေပါ့။ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈကို ေျဖရွင္းႏုိင္ရန္ မီးပြိဳင့္ေတြ တပ္ဆင္သြားမွာပါ” ဟု ဒီဇင္ဘာ ၁၁ ရက္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ယာဥ္ေၾကာစနစ္၌ အဝိုင္းပတ္ေမာင္းျခင္းသည္ ယာဥ္အႏၲရာယ္ အကင္းဆံုးျဖစ္ေၾကာင္း “အဝိုင္းပတ္ယာဥ္ ဦးစားေပးဆုိတာ ကမာၻေပၚမွာ အႏၲရာယ္အကင္းဆံုးပါ။ ဒါေပမယ့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ၿပီ ဆုိရင္ စနစ္တက် မီးပြိဳင့္တပ္ဆင္ရတာပါ” ဟု ၄င္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။ လက္ရွိ ဟံသာဝတီအဝိုင္းအား ရက္သတၱတစ္ပတ္ခန္႔ ေလ့လာေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ အနည္းဆံုး ရက္သတၱပတ္ ႏွစ္ပတ္ၾကာ ေလ့လာရဦးမည္ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ယင္းဟံသာဝတီ အဝိုင္းအား ၿဖိဳဖ်က္၍ မီးပြဳိင့္တပ္ဆင္ၿပီး ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈ ေလွ်ာ့ပါးပါက ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ ရွိသည့္ အျခားေသာ အဝိုင္းပတ္လမ္းမ်ားအား ဆက္လက္ ေလ့လာမႈမ်ား ျပဳလုပ္ေပးမည္ဟု ဆုိသည္။ ယင္းႏွင့္ပတ္သက္၍ “အဝိုင္းတိုင္းကိုေတာ့ မၿဖိဳပါဘူး။ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တဲ့ အဝိုင္းေတြကိုေတာ့ ေလ့လာၿပီးမွ လုပ္မွာပါ” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ဧၿပီ ၁ ရက္ေန႔ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား ဖြင့္လွစ္ၿပီးခ်ိန္မွစ၍ တံတားေနရာတြင္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ နည္းပါးသြားေသာ္လည္း စိုက္ပ်ဳိးေရးမွတ္တုိင္၊ ဟံသာဝတီအဝိုင္းႏွင့္ ေျမနီကုန္းမီးပြိဳင့္မ်ားတြင္ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈ ေန႔စဥ္ႀကံဳေတြ႕ေနရေၾကာင္း ေန႔စဥ္ ခရီးသြားသူမ်ားႏွင့္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားထံမွ သိရသည္ဟု ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ ၁၇ ရက္ေန႔ထုတ္ News Watch Weekly ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။