ခြင့္ျပဳခ်က္ေစာင့္ဆိုင္းေနဆဲ ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕လယ္က ေဆာက္လုပ္ေရးစီမံကိန္း

စီမံကိန္းကို စီးပြားေရးအရ အလားအလာရွိေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးႏိုင္ရန္ ပဓာနက်သည္ဟု ေဆာက္ လုပ္ေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားက ဆိုသည့္ ငွားရမ္းမႈ စာခ်ဳပ္သက္တမ္းတိုးေပးရန္အတြက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ လယ္ရွိ အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၄၀၀ တန္ ေဆာက္လုပ္ေရးစီမံကိန္းျဖစ္သည့္ Landmark project သည္ မီးရထား၀န္ႀကီးဌာန ၏ အတည္ျပဳခ်က္ကို ေစာင့္ေနဆဲျဖစ္သည္။ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္တြင္ ၀န္ႀကီးအေျပာင္းအလဲဆက္တုိက္ျဖစ္ေပၚခဲ့သည့္အတြက္ အဆိုပါစီမံကိန္း အတြက္ ငွားရမ္းမႈစာခ်ဳပ္သက္တမ္းတိုးေပးေရးအတြက္ ခြင့္ျပဳခ်က္ရရွိရန္ ၾကန္႔ၾကာ ေနရျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ယင္းစီမံကိန္းကို အဓိက ေငြေၾကးပံ့ပိုးေပးသူ မစၥတာဆာ့ဂ်္ပန္က ၿပီး ခဲ့သည့္ ရက္သတၱပတ္တြင္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ စီမံကိန္းအတြက္ ေဆာက္လုပ္ ေရးလုပ္ငန္းမ်ား စတင္ႏိုင္ရန္ႏွင့္ စီမံကိန္းတြင္ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံမည့္သူမ်ားႏွင့္ သေဘာတူညီမႈစာခ်ဳပ္ အၿပီးသတ္ခ်ဳပ္ဆိုႏိုင္ရန္ လိုအပ္သည့္ စာရြက္စာ တမ္းမ်ားကို လာမည့္လမ်ားတြင္ ရရွိလိမ့္မည္ဟု ၎က ေမွ်ာ္လင့္ထားသည္။ ေျမေနရာအက်ယ္ ၁၀ ဧက ေက်ာ္တြင္ အေဆာက္အအံုမ်ဳိးစံု ေဆာက္လုပ္မည့္ အဆိုပါ စီမံကိန္းတြင္ ေရွးေဟာင္းအေမြအႏွစ္စာရင္း၀င္ ျမန္မာ့မီးရထားဌာန႐ံုးခ်ဳပ္ အေဆာက္အအံု ေဟာင္းကို Peinsula Hotel Yangon အျဖစ္ ေျပာင္းလဲရန္ ေဟာင္ေကာင္အေျခစိုက္ HK & Shanghai hotels က အက်ဳိးတူပူးေပါင္း ပါ၀င္ မည္ျဖစ္သည္။ မစ္ဆူဘီရွီေကာ္ပိုေရးရွင္းႏွင့္ မစ္ဆူဘီရွီအက္စ္တိတ္ကုမၸဏီတို႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မည့္စီမံကိန္း တြင္ သီးျခားဟိုတယ္၊ ပရိေဘာဂပါ အသင့္ေနတိုက္ခန္း၊ အဆင့္ျမင့္ ကြန္ဒို၊ လက္လီအေရာင္း ဆိုင္ႏွင့္ ႐ံုးခန္း အေဆာက္အအံုမ်ား ပါ၀င္မည္ျဖစ္ၿပီး ဆူးေလဘုရားလမ္းႏွင့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ ဆန္းလမ္းေထာင့္ရွိ အကြက္အကြင္းေကာင္းသည့္ေနရာ တြင္ ေဆာက္လုပ္မည္ျဖစ္သည္။ အဆိုပါစီမံကိန္းႀကီးႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္၏ ၿမိဳ႕ေတာ္အကြက္ခ်သတ္ မွတ္ေရး စီမံကိန္းႏွင့္ ကိုက္ညီၿပီး ေရွးေဟာင္း အေမြအႏွစ္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး စည္း႐ံုးလႈံ႔ေဆာ္သူမ်ား၏ ကန္႔ကြက္ျခင္းမ်ား မရွိသည့္အတြက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ ထံမွ မူအားျဖင့္ ခြင့္ျပဳခ်က္ရထားၿပီးျဖစ္ေသာ္ လည္း ငွားရမ္းမႈသက္တမ္းတိုးေပးရန္ ျမန္မာ့ မီးရထားႏွင့္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္၏ ခြင့္ျပဳခ်က္မ်ားရရွိရန္ လိုအပ္ေနသည္။ အဆိုပါစီမံကိန္းကို လက္ရွိရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ဥပေဒအရ မူလ ၁၉၉၅ ခုႏွစ္ငွားရမ္းမႈကို အမ်ား ဆံုး ႏွစ္ ၇၀ အထိ (ႏွစ္၅၀ ငွားရမ္းမႈႏွင့္ ၁၀ႏွစ္ ႏွစ္ႀကိမ္) သက္တမ္းတိုးေပးရန္ ၀န္ႀကီးဌာနတြင္ ေလွ်ာက္လႊာတင္ထားသည္ဟု ပုုဂၢလိက ကုမၸဏီ First Myanmar Investment (FMI)၊ serge Pun & Associates (Myanmar) SPA ႏွင့္ စင္ကာပူႏိုင္ငံတြင္ စာရင္း၀င္သည့္ Yoma Strategic Holdings ၏ ဥကၠ႒ မစၥတာပန္က ျမန္မာတိုင္း(မ္)ႏွင့္ သီးသန္႔အင္တာဗ်ဴးတြင္ ေျပာသည္။ "စုစုေပါင္းရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈဟာ ေဒၚလာ သန္း ၄၀၀ ေလာက္ ကုန္က်မွာပါ။ ဒါက ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ မွန္းထားတာထက္ ေတာ္ေတာ္ေလးကို မ်ားပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ အခုထြက္ေပၚလာတဲ့ ႏုိင္ငံျခား ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ဥပေဒနဲ႔အညီ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ စီမံကိန္းကို အမ်ားဆံုးလက္ခံႏိုင္တဲ့ကာလအထိ ငွားရမ္းလုပ္ကိုင္ခြင့္သက္တမ္းတိုးေပးဖို႔ ေလွ်ာက္လႊာတင္ထားပါတယ္"ဟု ၎က ဒီဇင္ဘာလ ၅ ရက္ေန႔တြင္ ေျပာသည္။ အဆိုျပဳထားသည့္ သေဘာတူညီမႈအရ အက္ဖ္အမ္အိုင္ႏွင့္ ႐ိုးမတို႕သည္ အဆိုပါစီမံ ကိန္း အတြက္ အဓိက ရွယ္ယာရွင္မ်ား ျဖစ္လာ မည္ ျဖစ္သည္။ ငွားရမ္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ သက္တမ္း ကာလႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး မီးရထား၀န္ႀကီးဌာန၏ သေဘာတူ ခြင့္ျပဳခ်က္ရလွ်င္ရခ်င္း အမ္အိုင္စီ သို႔ လုပ္ငန္း ငွားရမ္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ သက္တမ္းအတြက္ ေလွ်ာက္လႊာဆက္တင္သြားမည္ဟု ၎က ေျပာသည္။ မူလငွားရမ္းမႈကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ အကုန္ ပိုင္းတြင္ အတည္ျပဳေပးခဲ့သည့္ ႏိုင္ငံျခားရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံမႈ ဥပေဒႏွင့္အညီ ျပင္ဆင္ေပးရန္ ေရွ႕ေန ခ်ဳပ္႐ံုးသို႔လည္း ေလွ်ာက္ထားၿပီး ျဖစ္သည္။ "အမ္အိုင္စီကေတာ့ သူ႔ဆီေရာက္လာတဲ့ ကိစၥေတြကို အတည္ျပဳေပးတဲ့ အဖြဲ႕တစ္ဖြဲ႕ပါ။ အမ္အိုင္ စီကို တင္ဖို႔အတြက္ မီးရထား၀န္ႀကီး ဌာနနဲ႔ ခ်ဳပ္ဆိုထားတဲ့ သေဘာတူညီခ်က္ရဖို႔ လိုသလို ျမန္မာ့မီးရထားက လက္မွတ္ထိုးေပးထားတဲ့ အမ္အိုင္စီ ေလွ်ာက္လႊာအတြက္ ေထာက္ခံခ်က္ လည္း လုိပါတယ္" ဟု ၎က ေျပာၾကားသည္။ "၀န္ႀကီးသစ္က တာ၀န္လႊဲေျပာင္းယူတဲ့အခါဒီကိစၥကို အစကေန ျပန္ၿပီးေလ့လာသံုးသပ္ရ ပါတယ္။ ဒါက အခ်ိန္ကုန္ေစပါတယ္။ ျမန္မာ့ မီးရထားက ထိပ္တန္းအာဏာပိုင္ေတြကိုလည္း အလားတူ အခ်ိန္ကုန္ေစပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဒါကိုသည္းခံၿပီးေတာ့ ေစာင့္ဆိုင္း႐ံုပဲ ရွိပါ တယ္" ဟု မစၥတာပန္ေျပာသည္။ "ဒီေနရာမွာ ဘာေဆာက္မယ္ဆိုတာ လူတိုင္း သိပါတယ္။ ကန္႔ကြက္တဲ့သူလည္း မရွိပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ အမ္အိုင္စီရဲ႕ ခြင့္ျပဳခ်က္မရမခ်င္း ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းေတြကို စတင္ဖုိ႔ပါမစ္ လည္း ရမွာမဟုတ္ပါဘူး" ဟု ၎ကဆိုသည္။ ယခုႏွစ္အတြင္းတြင္ ခြင့္ျပဳခ်က္ရရန္ အလား အလာသိပ္မရွိေတာ့ေသာ္လည္း ၎သည္ ႏို၀င္ ဘာလ ၂၂ ရက္ေန႕တြင္ က်င္းပခဲ့သည့္ အက္ဖ္အမ္အိုင္ ႏွစ္ပတ္လည္ အေထြေထြ အစည္း အေ၀းတြင္ စီမံကိန္းအတြက္ ခြင့္ျပဳခ်က္ က်လာႏိုင္မည္ဟု ၎၏ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ကို ေျပာၾကား ခဲ့သည္။ "ဒီစီမံကိန္းအတြက္ သက္တမ္းတိုး ခြင့္ျပဳခ်က္ ရမွာပါလို႔ အစိုးရက ကြ်န္ေတာ့္ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ အခုိင္အမာေျပာပါတယ္။ ဒါက လုပ္႐ိုးလုပ္စဥ္ပါ။ ဒီစီမံကိန္းအတြက္ ခြင့္ျပဳခ်က္ခ်ေပးဖို႔ကိစ ၥ ေႏွာင့္ေႏွးေနတာကို သတိျပဳမိေၾကာင္းနဲ႔ အျမန္ဆံုး ေဆာင္ရြက္ေပးႏိုင္ေအာင္လည္း ၫႊန္ၾကား ခ်က္ေတြ ေပးထားပါတယ္လို႔ ၿပီးခဲ့တဲ့ သံုးေလးရက္ကေတာင္ သမၼတ႐ံုးက ကြ်န္ေတာ့္ ကို ေျပာလာပါတယ္" ဟု ၎က ေျပာသည္။ အဆိုပါ စီမံကိန္းေျမေနရာတြင္ ငွားရမ္း လုပ္ကိုင္ေနသည့္ မီးရထားအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ဟိုတယ္ ၏ ရွယ္ယာအမ်ားစုပိုင္ မူလ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံသူ Nawarat Patanakarn Public Company ႏွင့္ အျငင္းပြားမႈကို ေျဖရွင္းၿပီးမွသာ Landmark project စီမံကိန္းကို ေရွ႕ဆက္ ေဆာင္ရြက္သြားႏိုင္ မည္ ျဖစ္သည္။ ရွယ္ယာ အနည္းစုပိုင္ ဖက္စပ္လုပ္ငန္းရွင္ အက္စ္ပီေအ ႏွင့္ ထိုင္းကုမၸဏီၾကားမွ ျပႆနာကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ဩဂုတ္လတြင္ 'မိတ္မပ်က္ေစေသာနည္း' ျဖင့္ ေျဖရွင္းေပးႏိုင္ခဲ့ၿပီး ၎၏ အစိုးရ အေပၚတင္ရွိေနသည့္ ေႂကြးၿမီမ်ားကိုလည္း အက္စ္ပ္ီေအ က ေျဖရွင္းေပးခဲ့ေၾကာင္း ၎ကေျပာ သည္။ အဆိုပါကိစၥေျဖရွင္းေပးၿပီးေနာက္ သံုးလ အၾကာ ႏို၀င္ဘာလ ၁၉ ရက္ေန႔တြင္ မီးရထား ဌာန အေဆာက္အအံု အသစ္ျပဳျပင္ေဆာက္ လုပ္ျခင္း၊ Grand Mee Ya Hta Executive Residences ႏွင့္ အက္ဖ္အမ္အိုင္စင္တာ ၿဖိဳခ် ျခင္း၊ အေဆာက္အအံုသစ္ေလးခု ေဆာက္လုပ္ ျ ခင္းတို႔ ပါ၀င္သည့္ Landmark project ကို တာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ႐ိုးမ (Yoma) က အသိေပး ေၾကညာခဲ့သည္။ အဆိုပါစီမံကိန္းမွတစ္ခုျဖစ္သည့္ မီရထားဌာန ဌာနခ်ဳပ္ေဟာင္းကို ဏနညငည်ကူေ ဟိုတယ္ အျဖစ္ ေျပာင္းလဲမည့္ စီမံကိန္းအတြက္ ေဟာင္ေကာင္ႏွင့္ ရွန္ဟိုင္းဟိုတယ္မ်ား (HK& Shanghai Hotels) တို႔ႏွင့္ အက်ဳိးတူ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္ရန္ သေဘာတူညီခ်က္ကို ဧၿပီလ တြင္ ရရွိခဲ့သည္။ အဆင့္ျမင့္ Peninsula Residences ကိုလည္း ႐ိုးမက စီမံ ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ျဖစ္ၿပီး စီးပြား ေရးအရအသုံးျပဳႏိုင္ သည့္ ဟိုတယ္လည္ပတ္ေရးအတြက္မူ အေမ ရိကန္ကုမၸဏီ Starwood Hotelsကို ေရြးခ်ယ္ ထားသည္။ ေဆာက္လုပ္ေရး ကုမၸဏီမ်ားသည္ Landmark စီမံကိန္းမ်ား ငွားရမ္းမႈသက္တမ္းတိုးေပးေရး အတြက္ ဇန္န၀ါရီလကုန္ပိုင္းတြင္ ႏိုင္ငံျခားရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈဥပေဒ ထုတ္ျပန္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ ခ်က္ခ်င္းနီးပါး ေလွ်ာက္လႊာ တင္သြင္းခဲ့ၾကသည္ဟု မစၥတာပန္က ေျပာ သည္။ သို႔ေသာ္ ဇြန္လ ၁၆ ရက္ေန႔တြင္ ေနာက္ဆံုးအငွားသက္တမ္း (အေရာင္းအ၀ယ္ စာခ်ဳပ္သေဘာ တူညီခ်က္အရ အငွားစာခ်ဳပ္သက္တမ္းတိုးရန္ အက္စ္ပီေအ၏ ေနာက္ဆံုး အငွားစာခ်ဳပ္ရက္) ကို ဇြန္လ ၃၀ ရက္မွ ဒီဇင္ဘာလ ၃၁ ရက္သို႔ ေနာက္ဆုတ္လိုက္ေၾကာင္း ႐ိုးမကေၾကညာ ခဲ့သည္။ ႐ိုးမသည္ Landmark ေဆာက္လုပ္ေရး စီမံကိန္းကို ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ရန္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ၏ အိမ္ျခံေျမေဆာက္လုပ္ေရးက႑တြင္ အႀကီးဆံုး ကုမၸဏီျဖစ္သည့္ မစ္ဆူဘီရွီ ေကာ္ပိုေရးရွင္းႏွင့္ မစ္ဆူဘီရွီအက္စ္တိတ္တို႔ ႏွင့္ နားလည္မႈစာခြ်န္လႊာကို လက္မွတ္ေရးထိုး ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း ေအာက္တိုဘာလတြင္ ေၾကညာခဲ့သည္။ အဆိုပါစီမံကိန္းတြင္ မစ္ဆူဘီရွီသည္ ရွယ္ယာ အနည္းစုသာ ပါ၀င္ဖြယ္ရာရွိၿပီး အက္ဖ္အမ္ အိုင္ႏွင့္ ႐ိုးမတို႔က ရွယ္ယာအမ်ားစု ပါ၀င္မည္ျဖစ္သည္။ ေဆာက္လုပ္ေရးစီမံကိန္း ၏ ကုန္က် စရိတ္ ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ကို အစု ရွယ္ယာရွင္မ်ား၏ ရွယ္ယာေငြမ်ားျဖင့္ စုေပါင္းက်ခံၾကမည္ျဖစ္ ၿပီး က်န္ကုန္က်စရိတ္မ်ားကို ေခ်းေငြျဖင့္ ေပးေခ်မည္ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ လက္ရွိငွားရမ္းမႈကို သက္တမ္းတိုးေပးရန္ ျမန္မာႏိုင္ငံရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ေကာ္မရွင္ ၏ ခြင့္ျပဳခ်က္မရမခ်င္း ေဟာင္ေကာင္ ႏွင့္ ရွန္ဟိုင္းဟိုတယ္မ်ား၊ မစ္ဆူဘီရွီ၊ စတား၀ုဒ္တို႔ ႏွင့္ ျပဳလုပ္ထားသည့္ သေဘာတူညီခ်က္ မ်ားကို ေရွ႕ဆက္ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မည္ မဟုတ္ေခ်။ ႐ိုးမကုမၸဏီကိုယ္တိုင္ပင္ တရား၀င္ စီးပြားဖက္ မျဖစ္ေသးေခ်။ အကယ္၍ စီမံကိန္းေရွ႕ဆက္ မေဆာင္ရြက္ႏိုင္ပါက ႐ိုးမ၏ ေဒၚလာသန္းေပါင္းမ်ားစြာ ကုန္က်မည့္ ကနဦးကုန္က်စရိတ္ မ်ား ကို အက္စ္ပီေအႏွင့္ မစၥတာပန္တို႔က ေငြစိုက္ ထုတ္ေပးရန္ သေဘာတူေပးရမည္ ျဖစ္သည္။ "တရား၀င္သေတာတူညီခ်က္ေတြနဲ႔ စီမံကိန္း ေတြ ေရွ႕ဆက္မေဆာင္ရြက္ခင္မွာ အမ္အိုင္စီ ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးခြင့္ျပဳခ်က္ရဖို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေစာင့္ဆိုင္းေနပါတယ္" ဟု ၎က ေျပာသည္။ အဆိုပါ စီမံကိန္းႀကီးအတြက္ တရား၀င္ ေလွ်ာက္လႊာ မေရာက္လာေသးေၾကာင္း ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံ မႈေကာ္မရွင္ (အမ္အိုင္စီ) အဖြဲ႕၀င္ တစ္ဦးက ၿပီးခဲ့သည့္ ရက္သတၱပတ္က ေျပာၾကားသည္။ "ဒီစီမံကိန္းအတြက္ ကုမၸဏီေတြနဲ႔ အစိုးရ အဖြဲ႕ ေဆြးေႏြးညႇိႏိႈင္းေနေသးတယ္လုိ႔ ကြ်န္ေတာ္ တို႔ ထင္ပါတယ္"ဟု အမ္အိုင္စီအဖြဲ႕၀င္ႏွင့္ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံမႈႏွင့္ ကုမၸဏီမ်ားၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန ၫႊန္ၾကားေရးမႉး ေဒၚခင္ေအးတင့္က ေျပာသည္။ "တကယ္လို႔ ေလွ်ာက္လႊာတစ္ေစာင္ေစာင္ရထားမယ္ဆိုရင္ ဒီစီမံကိန္းကို ေကာ္မရွင္ရဲ႕ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းအရ စဥ္းစားသံုးသပ္ေပးဖို႔ အဆင္သင့္ပါပဲ"ဟု ၎က ေျပာသည္။ အဆိုပါစီမံကိန္းႀကီးသည္ Yoma Strategic Holdings ၏ အနာဂတ္ အလားအလာအတြက္ အေရးပါသည့္ စီမံကိန္းႀကီးတစ္ခုျဖစ္သည္။ ႐ိုးမ၏ ရွယ္ယာမ်ားသည္ စင္ကာပူ စေတာ့ အိတ္ခ်ိန္းတြင္ ၎၏ေရာင္းအားအေကာင္းဆံုးအခ်ိန္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ေအာက္ ၂၅ ဆင့္ခန္႔ က်ဆင္းသြားသည့္ ႏႈန္းထားျဖစ္သည့္ စင္ကာပူေဒၚလာ သုည ဒသမ ၇၅ (ကန္ေဒၚလာ သုည ဒသမ ၆)ခန္႔ ရရွိေနသည္။ စီမံကိန္းေျမေနရာ ရရွိေရးအတြက္ ဒီဇင္ဘာလ ၃၁ ရက္ေနာက္ဆံုးသတ္မွတ္ရက္ တြင္ အၿပီးသတ္ မေဆာင္ရြက္ႏိုင္ျခင္းသည္ ရွယ္ယာေဈးႏႈန္းမ်ားကို ယာယီ က်ဆင္းေကာင္း က်ဆင္းေစႏိုင္ၿပီး ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံသူမ်ားကိုလည္း ၎တို႔၏ ရင္းႏွီးျမႇပ္ႏွံမႈကို ရပ္ဆိုင္းထားရန္ ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္ေစမည္ဟု ဒီဇင္ဘာလ ၄ ရက္ေန႔တြင္ ထုတ္ျပန္ခဲ့သည့္ ကုမၸဏီ၏အေျခ အေနႏွင့္ပတ္သက္၍ စင္ကာပူအေျခစိုက္ အိုစီဘီစီ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈသုေတသနကုမၸဏီက ခန္႔မွန္းထားသည္။ အဆိုပါ စီမံကိန္းကို ကုမၸဏီ၏ ရွယ္ယာေဈးႏႈန္း အေျပာင္းအလဲျဖစ္ေစသည့္အရာအျဖစ္ ေဈးကြက္သုေတ သနကုမၸဏီက သတ္မွတ္ထားသည္။ ေသာမတ္စ္ကင္း၊၊ဥာဏ္လင္းေအာင္ႏွင္႕၊တင္ရတနာထြန္း